Friday, November 5, 2010

layan air mata sekejap~~~

salam sume...

nie aku nk cite...bukn pe pun...cume sekadar perkongsian je hi3
td kawan ida ajak aku tengok cerita lagenda budak setan...aku pun apa lagi...layan je lah...
boring giler klo time cuti-cuti nie x wat pape yg berfaedah dan tak berfaedah...hahaha
contoh x berfaedah?merayap x tentu pasal tanpa ada duit kahkahkah

so...ceritanya...
mmg top n bez!!!buat kata fafau...layan~~~
nama pun cahaya mataku...so aku nie memang sorang budak yang kuat nangis...
aku tengok cerita td dr awl dh nangis...dh macam air ujan jek aku rase...
jaranag aku tengok cerita yang x membosankan aku...nie cerita ke 2 kot yang x membosankan..hehehe

aksi dalam filem nie memang ngetop!aku suke watak lisa surihani...memang menjadi...sedih...happening...macam2 lagi...dh lh cantik...dan x gedik...hehehe


so kepada kengkawan yang blom tengok filem nie, aku suggest p le download...tengok puas-puas...hehehe

jangan simpan air matamu begitu sahaja...layanilah perasaan mu seketika dengan emosi agar jiwa, emosi dan pemikiran mu stabil...


***jangan tengok dengan bf!!!nanti malu le korang menangis cam budak-budak depan bf korang hahaha

No comments:

Post a Comment