Friday, December 21, 2012

barakallahulakuma

Salam 

Pejam celik pejam celik dah hampir setahun hilang status sebagai student. Wah sangat rindukan saat itu! Serios rindu sangat nak p kelas dan buat presentation. Rindu nak gi dewan pekse jawab exam, rindu nak makan-makan ngan kengkawan, rindu nak outing sesame. Sumenye rindu dan yang paling aku rindu ialah time nak dpat result ha3...tu mmg saat2 yang selalu aku nantikan!
Tapi sekarang ni aku bukan nak citer pasal tu tapi nak cite pasal kengkawan aku yang sudah menyudahkan salah satu tuntutan agama dan juga sunnah rasullah iaitu supaya berkahwin.


Kepada yang sudah berkahwin xpecially Nazidah dan Mai mesti korang pon ade rase satu feel yang sangat-sangat tenang pabila bersama dengan suami semasa mengucup tangannya selepas akad. Kan..kan..kan..jangan tipu taw...he

comel betol jidang!
 walau pun kadang kala telatahnya membuatkan kami sume tertawa die tetap ada prinsip!

kadang-kadang tengok cam baby doll plak hee


yang ni pulak maisaratun

ni lah roomate aku selama 3tahun lebih!



comel dan cantikkan kan... =)



So di kesempatan ni aku nak ucap selamat pengantin baru kepada kengkawan aku iaitu "Nazidah" dan "Maisaratun" kerana sudah menemui pasangan hidup masing-masing. Tak sangka kan kita yang dulunya kawan baik kawen pon pada tahun yang sama. Hihi
Dan kepada member adam aku iaitu "Azizi" selamat berumahtangga ye...hee

“ingat ye jangan sia-siakan peluang yang telah diberi kepada kita”


No comments:

Post a Comment