Saturday, October 2, 2010

assalamualaikum semua...hehehe

salam akhir syawal...mohon maaf zahir dan batin jika ada saat yang pernah disakiti oleh diri ini...

kali nie aku nak cerita pasal petang tadi..hahaha...

macam biasa lah, time-time petang nie memang aku suke keluar makan...tuk malam lah katekan
dan kedai yang selalu jadi mangsa aku adalah kedai depan taman aku nie sebab kedai nie lah paling dekat dan x payah susah-susah aku nak pakai elmet n lintas jalan pastu makanan kat kedai nie sangat sedap...

tadi perut aku dah memberikan isyarat amaran yang menandakan suruh aku makan...sebab tengah hari tadi perut nie dah berpose disebabkan kemalasan aku nak p beli makanan(sebab x tahu nak makan kat mane).

so, aku p makan dengan kawan aku p kedai depan..kedai sofea.kawan aku dan aku pun order lah makanan. aku mintak nasi puteh ayam masak pedas dan telur dadar pastu air teh o ais limau...sangat sedap. kawan aku plak order nasi putih daging kunyit dan telur dadar(telur dadar dah menjadi kebiasaan tuk kami mase makan kat sane) ngeeee

makan punye makan, lame kelamaan nasi pun habis...so perut aku nie masih x kenyang lagi...
pikir punye pikir...last2 aku pun wat keputusan tuk order 1 lagi nasi tambah hehehe
pecah rekod aku kali nie...sebab first time aku makan kat kedai aku mintak tambah nasi...fuyoo....kuatnye aini makan hehehe

tapi bagus jugak...hehehe...sebab aku tengah nak membesarkan cikit badan nie, hehehe
dh x stabil...

so...kepada sesiapa yang nak rase masakan kat kedai SOFEA TOMYAM, contact lah aku hehehe
  1. makanan yang dicadangkan...
  2. nasi putih tomyam campur
  3. nasi putih ayam masak pedas
  4. nasi goreng tomyam
  5. mee lakna..

kalo korang makan mesti rase mau lagi...kakaka

3 comments:

  1. nk mum....ayam golek ade x...??

    ReplyDelete
  2. ko promoter sofea ke aini..mmg tip top lah ko nye servis..hihi.tp mmg sdp lah list food ko letak tu..

    ReplyDelete