Thursday, January 20, 2011

19 jan...


salam sume...

lame dh x menconteng blog nie...rindu jugak nk tengok entri terbaru...k lh kali nie nk kongc pasal tragedi 19 jan...

korang taw x 19 jan tu tarikh pe?hahaha...tarikh keramat bagi nadi dan jantung aku nie...die mula berfungsi pada tanggal 19 jan 1988 sehinggalah sekarang...upenye sudah tua aku nie...ble nk kawen?hahaha

tetibe terpikir...

"lame tol hati nie bekerja...x penat ke?"

subhanallah...tu lah kuasa Allah...

pagi2 mse nk p sekolah, dh le lambat...selalu kene bertolak kul 6.40 dr rumah...tp makin lame makin lambat...ble dh lambat tu mule le gelabah di buatnye...kdg2 terdrive smpi 140 km/j hahaha

nk dijadikan cite, mse nk pki kasut pgi tu, niat hati nk p masukkan beg dalam kete...pijak2 tangga dengan salutan stokin pada kaki nie, tetibe...BEDEBOM....jatuh tergelungsur...huhuhu
sangat sakit pinggang nie...tp slmt le xde cedere pape cume lebam je kt pinggang sebab kene hujung lantai...

tu lh hadiah pertama di hari lahir...erm....

pastu mse balk sekolah, mk pun kate de posmen anta hadiah, ingat hadiah kwn yg tumpg alamat...tapi upenye hadiah hari lahir dr yang tersayang...hehehe
hati punyele syok...

tp sebelum je sempt tgk, mk pun kte...

" td x sbr nk bukak...mk pon bukak...tengok2...berkelip2...tp..."

hurm...pecah dan hancur berkecai hadiah tu...sedey2....hadiah tu sangat lawa...dan istimewa...tersentuh hati bile tengok keadaan hadiah tu...

hurm..tragedi yg mmg x boleh lupe...byk peristiwa sedey...tp kan....de satu yang membuatkan hati nie x sedey...nk tw x? hik3

mse blk je skol, mlm kot...x sbr nk bkk fb...ble bukak je berpuloh2 meseg ucapan dan nyanyian selamat hari jadi....sungguh terharu...x sgke kwn2 aku ramai yg igt nk sudi tuk rajinkan tangan mereka untuk menaip ucapan tersebut...dan x lupe juge kepada kengkawan yang wish dari handset...terima kasih banyak2 ye kengkawan...sayang korang taw!

pastu dapat hadiah kek hari jadi dari kakak...he3...me kasih tw beli kek...(sebab die kate kecian mlm hari jadi aku buat kek tp x jd wahahah)

kepada anak2 murid yg kt kelas bb tu, meksih ye sebab korg x degil cm kemarin...huhuh
cm tw2 je hr jd ckgu hehehe


1 comment:

  1. 19 jan....jgn sedih wlpun byk dugaan....

    Beznya kek.....

    ReplyDelete