Thursday, April 22, 2010

dikala hati ini di landa sepi dimana menagih kasih ya Illahi..

walau sudah bertahun diuji dengan dugaan yang tidak dapat ditafsiran...walau dikala mngharungi dugaan itu, hati ini kerap kali merayu agar di ringankan beban yang di berikan...namun setelah hampir 4 tahun...akhirnya diri ini berpeluang juga mengecapi zaman kesihatan seperti dulu...tapi bukan sepenunhnya...masih di dalam pemulihan..

bukan nk marah pada yang tidak mengetahui...malu?tak yah cakap lah...memang mse mule2 tu malu yang amat sangat...sakit?penat?tu sume dh jd amalan biasa...betullah kate orang..berat mate yang memandang, berat lagi bahu yang memikulnya..

hanya dalam masa 6 bulan diri ini diuji dengan dugaannya...(mungkin tu kifarah dosa yang penah diri ini lakukan).macam2 perkara yang berlaku...sume tu hanya jadi kenangan pahit dan manis...

kalau nak di ingat semula...x dpt nk dibyangkan...coz macam separuh sedar...tp cukuplah sekali seumur hidup...memang matlamat macam mati akal...

kadang-kadang..jauh di sudut hati selalu terasa..tp nk wat camne...bukan diminta...bukan xnak ubah...bukan tak nak ikut...tp(T_T)

takpelah kawan-kawan...aku masih mampu menanggung segalanya...terima ksh kepada siapa yang memahami...dan kepada yang tidak memahami...maafkanlah diri ini andai tidak dapat menjadi sempurna seperti diri kawan-kawan yang lain..

No comments:

Post a Comment