Monday, April 26, 2010

geram sangat kat budak tuh..hu3



tadi aku p jumpe lecturer aku, en rashid...p bncang psl keusahawanan...hurm...sebelum masuk jumpe die aku duk sembang-sembang kat luar...pastu tengok lah modul yg dak kelas ak compile kan tuk kami...selak punye selak tengok2 nma group aku xde...eeeeeeee
rse nk mrh sangat2...tp ak sbr g...ak cek g skali tgk xde...hurm

"nape
nme group aku xde?"

"tak taw..."

"penat kami wat...kang xde markah...bkn senang..geram tol
"

hati aku rse nk marah je ngn orang tu...tp rilex suda...en rasyid pon suh masuk bilik die...tari je kusi ak terus duduk...dengan muke tension...

"en..
nie modul yg kami kene wat tu.."

"
tp en...nme sye takde....penat sye buat..."

"klo xde name xde markah..."

"
mne boleh en...sye buat banyak dah...cume nme je xde..."

"ouh...tp sume de je kan?

"
de je..."


lege ckit hati nie...hu3

ingat senang ke nk dapat markah camtu...?penat2 kami wat x dpt pape pon...ce klo korang yang kene pd tempat kami?pe rase?mesti korang tension gak...hu3
eee.......

4 comments:

  1. Bese la tu Aini..
    aku taw spe die
    hahaha

    ReplyDelete
  2. apis: ko tlg cubit perot die tw..
    joe:klo ko tau bgus2...he3

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete