Saturday, April 24, 2010

hurmm...

malu...
td p makan...smbil2 tgu nc goreng tomym sampai, ak duduk termenung memikirkan benda-benda yang memeningkan pale aku sejak 2 tiga hari nie...kadang-tension diwatnye..
tp takpe...sume tu hanya dugaan...
sampi je nc geroneg tomyam depan aku...tetiba aku tertepis bandung ais...wwwwuaaaaaaaaa....malu2...selamat tak kene bju...hurm...tengok muke budak tu cam tension je hi3...tp nk wat cmne dh mmg keje die...lap sjelah...selamat hs n purse ak sempat diselamatkan...tp kuyup gak lah...tu lh akibatnye buat sesuatu yang di benci oleh Nya...padan muke ko aini...
ni satu cite len lak...hurm

de sorg kwn kepada kwn ak nie die cite lh kt aku...die kate die tension tul ngn member die...sbb pentingkan diri sendiri...kenapa eh de gak orang yang suke pentingkan diri sendiri...ak yg dgr cite kawan aku tu pon sakit hati dengan ayat yang dilontarkannya...haish...teruk tol...itukah yang melambangkan penampilan seorang tett.............nauzubillah min zalik
tuk itu nasihat aku kepada rakan-rakan yang suke pentingkan diri sendiri...tolonglah berubah..jgn kite pentingkan diri kite sendiri...kita hidup perlu kene saling bantu membantu...(dalam hati nie memang sakit)sabar...sabar.....(-_-)

menyendiri?adakah lebih baik dari beramai?
ha3...........fail ayat bm aku...hu3
de sorang kawan aku nie meluahkan perasaan yang dialaminya bersama roomatenye...tp ak terpakse lah dengar...dengan niat ingin membantu...emmm....kesimpulan yang aku dapat wat adalah...kalau kita rase diri kita lebih senang tuk hidup bersendiri(privacy)...maka lebih elok lakukannya...jika kite mampu bertahan dengan kerenah roomate kite...maka teruskanlah...hurmm...(susah gak eh klo kite sendiri dalam situasi cam nie...

skang tak tw nk tulis pe g...mate dah ngntok...mkn banyak sangat harini...hi3........(^_*)
klo nk ikutkan hati mahu saja tulis sume masalah yang berserabut dalam kotak fikiran nie...tapi ox pon dah blur...nak rehat...he3


No comments:

Post a Comment