Friday, May 7, 2010

akhirnye....

"cmne td?"

"ntah...ak men jawab...x cukup mse le...tension tul...sume soklan kene lukis...hu3"

selalunye pas hbis je exm tuk paper terakhir..mesti akan wujudnye mood 'epie'...tp sem nie...tak de pon perasaan tuh...aku pon x taw npe...erm.. mungkin aku tak dpt wat yg terbek kot tuk exm kali nih...tp pape pon...aku sangat lege...sebab ketensionan tuk sem nie sudah berkhir...walaupon mood epi tu takde...tp aku tetap rse lege...

pas exm td aku p summit...nk ilangkan tension...p mkn McD...erm....sedp....BIG MAC yg sangat sedap...tu pon selamat de orang yang belanje.....epi sangat...

tp pas blk td hati nie jd sdh...lme gak r membazir air td...sambil pluk bear kesayangan...erm...

klo nk taw...tu lh bear kesayangan aku time aku epi or aku sedih...cumel sangat...gah melayan perasaan tetibe lak kakak kol...fuh...lagi bertambah rindu kt family...tp aku belakon jd kuatjap...klo tak kantoi r..
"maktih...wat pe tu...maktih kat ne?"

suara anak sedare aku...

"mak tih tak wt pape pon...kt umah maktih le...maktih sekolah..."

"oo..."

teringat lak kt muke ank sedare aku nih...sangat cumel...

"makteh...ateh...nyayi lgu..."

"cicak...cicak di...dinding...iam..iam...nyamuk...cipok...cicak-cicak men..."

dengan nada epi n kepeletan bahasanye...aku epi sangat...tak sngka dh lame aku tak jumpe ank buah aku...sampai dh pandai ckp...

si kecik yg br 2 tahun dh pandai ckp upenye...mkin bertambah rindu...kt deorang...hu3


erm...nk blik tp takde perasaan nk blik...hati nie lebih berat tuk duk cnie...erm...bukan xnk...tp xde duit...nk jimat le...so...keputusannya memang duk cini jele...


No comments:

Post a Comment