Monday, May 24, 2010

jalan-jalan ke Batu Pahat Mall


semalam sempat aku ngn kengkawan p BP tuk ilangkan tension+kebosanan yang teramat sebab x taw nk wat pe kat umah...hu3...tp malangnye de kengkawan aku yang tak dapat p...hu3...xpe t kite p len kali...he3...

first plan kami nk p BP men bowling+makan claypot...pastu kami rancang plak nk p tasek Y....saje nk mek gambr je pon...he3



nie mase baru sampai BP Mall


nie mase ondaway nk p men bowling


sempat g posing atas escaleter..he3



makan claypot...sume gembire sebab dah kenyang...he3


kami men bowling juz 1 game...tu pon masing-masing penta...yele kurus-kurus semuanya...he3


sibuk nak buh name...hu3..ala manjenye...


jalan punye jalan...akhirnye kami tersalah masuk lorong...(aku ler mandornyer...he3)...so kami terus jele sebab lorong tu akan bawak kami semua ke Bukit Soga...sampai je kat sane...monyet-monyet n the geng smbut kami...takut?hahahahaha.....sume tkut...sebab banyak sangat...de sorang kawan aku nie sangat takut kat haiwan berbulu...die lari punye le jauh...lawak je...paling sedey mase kt sane sebab x dapat bawak makanan tuk monyet-monyet tu...hurm...


sempat melawat ke bukit soga


pastu kami teruskan perjalanan ke Tasek Y...dekat je...simpang depan dalam 4 kilometer sampai ler..tetibe kami kat sane, kami bercadang tuk berkelah...tadi sempat p beli makanan kat BP Mall..kami pun makan+tangkap gambar dengan DINOSOUR...pastu kami pon balik...fuhh...jauh kami merantau...tu sume first time...



berkelah di tepi tasek Y


wajah kegembiraan mengenangkan zaman kanak-kanak he3


penat giler...dengan cuaca yang panas+jem...balik rase nk pengsan...tp selamat leh kawal...he3...tapi aku puas hati coz kisah aku ngn kengkawan aku dapat aku jadikan pengalaman...yele tinggal g 1 sem je nk berpisah...sedey pon de...tp xpe...aku harap persahabatan yang kami jalinkan dengan penuh cubaan dan rintangan tidak akan berakhir sampai ke akhir hayat...amin...


No comments:

Post a Comment