Friday, May 21, 2010

jom intai sem nie...


sume member-member aku kate sem nie amat mencabar, paling sibuk sampai x cukup mase tuk relax...hu3 ...cm tu lah gak yang aku rase...masuk klas sebagai syarat je...kadang-kadng badan penat...so masuk tuk penuhkan attendance je...ble mood oke ckit de le gak ilmu ciput yang masuk dalam pale aku nie...he3...terok tul aku nie...

ritu final bagai nak rak...study ikut dan je...mane yg dpt hint aku bce...yg xde plak aku bace sekali imbas je...melekat ke x tu belakang kire...ble duk dalam dewan F2(dewan peperiksaan)...mule le menyesal dan try menyalahkan orang lain..sedangkan hakikatnye diri sendiri yang salah...tu la...padan muke ko aini...spe suh x bce...amek ko...jawable pe yg ko ingat...tula...masuk kelas, lecturer ajar kat depan ko tidur...ko mengelamun...ble x phm, wat-wat phm plak...dah...rasekan...

nie plak...ble ngah tunggu result...jantung berdegup bagai nak rak...yele...jawab cam belacan...tunggu punye tunggu...tup....kuar...alhamdulillah le x truk sangat...tp lari ckit dari pe yg aku target mse sem lepas ...tp aku syukur sangat-sangat sebab result aku masih di tahap yang tidak membahayakan...sebelum nie aku target memang jauh sangat dari pe yg aku dpt...2 pas aku jawab sume paper le...tp pe yg aku dpt skang, sangat mengejutkan aku...terima kasih ya Allah sebab memperkenankan doa hambaMu ini...alhamdulillah...

kepada kawan-kawan aku yang mane de niat nk study last minit..xyah le...sebab tu sangat membebankan pale ox korang nanti...aku exam 7 paper ritu pon bape kali aku rse nk demam...makan banyak pon x gemuk-gemuk...tu lh makan hati n perasaan...mase korang nak p kelas 2 niatle awal-awal yang korang nak blaja...t klo diizinkan pe yang diajarkan akan korang ingat sampai bile-bile...n dalam mase yang same korang dapat pahale...sebab belajar tu adalah sesuatu perkara yang dituntut dalam islam...he3

aku x tw nk nasihat pe g kat korang...rase nye korang pon sume dah beso...leh pikir pe yang terbaik untuk mase depan korang...n leh pikir berdasarkan pengalaman lepas..so...renung-renungkanlah...


No comments:

Post a Comment