Wednesday, June 9, 2010

berbasikal...


last week ritu aku p umah lecturer aku...mgu nie plak aku n kengkawan g taman zenxin..kat air hitam..nie pon sebab kawan aku yg g taw tempat tu bez...sebelum nie aku ingat juz kebun biasa je, upenye de gak tempay lawatan...


perkare yang paling kami sume tertarik kat cnie adalah basikal...yele name pon sume dh bso-bso...basikal kt dalam pale pon ntah wujud lagi ke tidak...hu3...so kami pon terase ingin kembali ke zaman kanak-kanak riang untuk berbasikal...kekeke...

pagi tu bertolak dalam kul 8.30...kene awal co t panas..smpai je kt sane dalam kul 9 kami trus daftar 10 buah basikal...pergh...bez ooo.....kalo seingat aku lh kan, mse last aku nek basikal mase aku tingkatan bpe ntah...2 kot...




nie sempat g kami berposing mase sampai...muke masing-masing xcited konon...ceh...nie baru permulaan...jom kite tinjau mse seterusnye...kekeke
tengok...kami bersepuloh dengan basikal masing-masing (termasuk orang yang mek gambar nie 'anak pakcik jusoh')...






hah...nie yg ak nk sangat cite...ble nak nek bukit masing-masing turun basikal n tolak...wakkakaka lawok3...ak rase smpai nk pecah perut tengok gelagat setiap sorang...de gak yang jatuh basikal akibat dari terlalu ketawa banyak...tu tengok...sume semput...hihihi

X : "weh, nie kite kene break.."
Y : oke2...

~~kedengang...melayang due-due member aku nie...hahahaha....lawok2...paling x tahan jatunh penuh beraksi...haish...

kami kat sane ciap bawak bekal...nk berkelah katekan...yele dh penat nek basikal xkan xmkn kot...lapo weh...
dh ciap mkn sume...kami pon meneruskan kembara kami nie...sampai le kat destinasi terakhir...kami p kat satu kawasan nie...de macam-macam jenis pokok...kat citu de gak kolam...dalam kolam tu ciap de kure-kure lagi...ikan mas...subhanallah...sanat cantik...




No comments:

Post a Comment