Monday, June 7, 2010

i love my family..


ha...lame gak aku x update blog aku nie...maklumle bz beno...he3...tuk entri kali ni aku nk cite pasal family aku...yele sebelum nie korg asyik bce psl kwn2 aku je, so skang ak nk cite pasal family aku...

first of all, aku nie asal dari keturunan yang ramai...tu sebelah ayah aku...tp sebelah mak aku ckit je...disebabkan itu, keturunan seterusnya pon ramai lah gak...he3 iaitu keturunan keluarga aku...family aku nie terdiri daripada 10 org adik beradik tp x termasuk ayah+mak+abang ipar+anak sedare...klo termasuk lh...kire punye kire" adik beradik aku+mak+ayah+abang ipar+ anak sedare= 24 orang"( nie termasuk abang aku yg dh lame meninggal ='( )...

aku nie anak ke 8 dari 10 orang adik beradik...kalo nak kire dari aku le kan...

adik pompuan = sorang
adik lelaki = sorang
abang = 3 orang
kakak = 4 orang

oke...tu sume adik beradik asal aku lh...kalo yg dah ditambah tu jadi cm nie plak...

abang ipar 3 orang
anak buah perempuan 7 orang
anak buah lelaki 2 orang

nie lh keluarge aku...kalo time raye tu penuh 1 umah...sampai x muat nak tido dalam bilik...so terpakse le tido kt luar...hu3...xpon ngn mk n ayah aku...kekekeke

nie aku nk tunjuk korang gambar time raye...


nie family besar aku...

dari kiri: fatin, noi, kak ida, abang erin, alina zahrah, abang naim, maisarah, abang mizal, kak ani, mamat, aku, ain,
duduk dari kiri : syam, syafi, syamil, dayah, mak, aina, imad...

yg nie time nk tgkap sume gmbr...tp xcukup forum...kakak aku, ayah n anak buah de yg xnk masuk...haish...

nie kami adik beradik +anak sedare



nie kuarge kakak sulung aku

dari atas:syafi, ain
tengah: saripah aini, nur maisara, nor hidayah, mohd ramizal



kakak sulung aku nie nmaenye saripah aini...name die same ngn aku sebab die yg buh name tuk aku...
die de 4 org anak...anak sulung die dh berusia 13 tahun...so beze umo nye ngn mak teh nye(aku le tuh) dalam 9 tahun..hu3...terase mude le plk kan...tp dh kene panggil makteh...kekeke


kakak ke 2 aku

dari kiri: norhayathi, mohd fawwas, mohd naim, imad kamil, sumayyah

nie kakak ke 2 aku..die nie gah pantang...tu yg pakai ken batik hehehe...die nie agak garang lh dulu...dulu aku tkut gak ngn die...klo kene cubit memang sakit...tp skang dh bso xkene cubit...kene bebel je he3


nie kakak no 3 aku...

dari kiri: suhairin, nur maisarah(nie bukak anak deorang), nor zaidah , alina zahrah

nie kakak aku yg lebih kurang cam aku...muke pon lebih kurang...ritu aku tengok gmbr kami sampai confius same de kakak aku or aku kekeke...die nie berat+tinggi sme je ngn aku...pelik aku...orang dh de ank 2 pon leh sme cm ak...


nie ayah aku...die takde dlm gmbr coz x suke mek gmabr time tu...erm...nie gmbr curik...he3

ayah aku nie x banyak cakap...sebab die memang cm tu...tp klo die mrh aku apon cabut...hehe...tp ayah aku nie bek...oke je...

No comments:

Post a Comment