Tuesday, June 8, 2010

majlis perkahwinan...

cam bese...ble aku free aku akan tulis blog aku nie...walaupon cite x semenarik blog2 kengkawan aku tp aku tetap nk tulis gak hehehe...

kami nie geng2 kaki jalan ske sangat menghabiskan mase cuti tu sabtu n ahad dengan aktiviti yg berfaedah...tuk mgu lepas aku n dak2 kelas aku dijemput ke kenduri lecturer kesayangan kami, cik zurina = pn zurina (after akad nikah n bergelar sebagai isteri orang) he3...kami konvoi 10 biji moto + 1 kete...bez ooo...


nie sempat g kami bergambar dengan lecturer kesayangan kami...merase gak aku nek pelamin kekeke...ble plak aku eh?hu3...xpe3...lme g...korang tgu je erk...




hah...nie le dak2 yang g kenduri tu...kami bukan pe...sebagai yang mude...kami p sane adalah untuk memeriahkan majlis disamping amek berkat...he3...

No comments:

Post a Comment